joi, 11 noiembrie 2010

Ea a fost mereu langa mine cand restul m-au lasat

Si a fost mereu cand toti pe la spate m-au acuzat

Ea m-a ajutat incet incet sa devin ce sunt acum

Si tot ea mi-a aratat care este cel mai bun drum



si ce daca e lumea rea ma ajuta sora mea si la rau da` si la bine nu se desparte de mine





nu sunT singura in pLoOaie si vanT am cei mai boOni prieTnei de pe pamanT





Si poti sa`mi iei ce vreei Cand am langa mine toti prietenii mei





Pentru ca Ea nu m`a lasat niciodata la greu





Esti locu'n care intotdeauna m'am intors Tu ma aduci la normal cand sunt intoarsa pe dos



Ea mi`e ca 0 s0ra ne intalnim la sc0ala la aceiasi 0ra Avem idei fixe radem dupa culise iar cand c0rtina a cazut veselia a -

nceput







Ea E Langa Mine Cand Problemele Sunt Multe Si Tot Ea E Singura Care Are Rabdare Sa Ma Asculte Te Iubesc Si Punct





Încă mai aud vocea tare care îmi dădea sfaturi Care îmi spunea : Fată eşti cea mai bună soră ever





As vrea sa tina capul sus si sa stie ca la greu o sa fiu cu ea Nu lasam lantul strâns dintre noi sa rugineasca Nu se baga intre noi vrun baiat sau vreo proasta



Stiti voi sentimentu de prietenie O siguranta un refugiu pe VESNICIE





FoOrmeAza NumaRuL meUu Ori De caTe oRi vRei Sa vOrbim Cheama ma Sh o sa vyn!







totul trece asa se spune dar nimic nu trece fara sa lase urme











Stiu ca vreau iluzii dar nu-mi pasa Daca sunt fericita nu conteaza!







dar indiferent de ce va fi nu uita sa fi doar ce vrei tu sa fi







Daca pentru un moment ai crezut ca o vei distruge uite`o dupa putin timp : zambeste si e dulce







Lady, stai chill ! Ei vor ceva serios, le'ai dat tot ce le'a trebuit si i'ai intors pe dos











Si o sa fie bine chiar dk mai avem pr0bleme iti spun stai linistit ca multe vin si trec chiar daca ramansemne orice semn se vindeca dupa o vreme !







Si ce usor e sa zambesti cand ai incredere`n ceea ce esti











Totzi avem probleme Conteaza cum le facem fata Nu le da prea multa importantza N`ai decat o viata







Nu incerca sa-i minti ca EA e doar o oarecare, Ca ei stiu ca amintirea ei inca te doare !







Inca te uiti la poze de mult facute Si realizezi ca-s doar amintiri pierdute





Sa poti sa fii acelasi cand totul e schimbat! Sa poti sa fii indiferent cand totul te-a marcat!



Facem tot ce stim si nu ne oprim Traim viata din plin Facem ce stim



Nu am nevOie sa mi se arate vreun drum sau sa fiu invatata cum sa gandesc aCum !



Durerea te-a maturizat te-a pus pe gânduri Te-a învățat să citești printre zâmbete și rânduri Ștergi o lacrimă dar nu poți să ștergi amintiri



Absolut tot ce vreau!



Iti revi repede e genial Se linge pe buze,e subliminal, privirea cea lunga te-alunga spre ea te`ntrebi : oare ce vrea ?







Nu merita sa plangi sa te distrugi pentru'o greseala La vârsta asta, orice greseala face parte din viata normala!









Vreau sa zambesc,e dimineata Tre' sa'mi pastrez pofta de viata





Stiu ca sunt pe lume mii de flori !Dar numai tradafirii imi dau fiori





Ezita sa crezi ca viata e trista !Sunt lucruri frumoase ce stau inca pe lista



Iti place numele ei si parul ei saten Iti place chipul ei ,iti place al ei ten Iti place ca n are figuri si ca e naturala Iti place ca e dulce,iti place ca e reala











Mii de vOci in capu` meu imi spun :Heyy !Incearca sa te aduni !Si prOmit din nOu sa nu mai cred in prOmisiuni











Secundele sunt ca niste vise Cand orele le petrec cu tine In noptile cu noi doi Si iubire pana-n zori













nuH cOnteaza cine qOm a gresHit cine a pLans cand ceLalat a zaMßit









Cand ToTul Se Darama In JuruL Meu Aminteste-mi Sa Nu-mi Para Rau Aminteste`ti De Ce Spun Acum O Sa Ramanem Doar POze Intr`un Album

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu